Slå oss en signal och vi hittar den bästa lösningen åt er! -  Telefon 033-340 10 70

Tredjepartslogistik

3 PL- Tredjepartslogistik för e-handel och företag

Här är vi samarbetspartners med såväl nystartad som befintliga verksamheter.
Företag som är etablerade och har kommit så långt i sin verksamhet att det inte längre är fördelaktigt ekonomiskt eller arbetsmässigt att hantera lager och logistik i egen regi. Vi på Georgsson mail kommer in och bygger ett arbetssätt där vi anpassar vårt dagliga arbete efter kundens önskemål, krav och rutiner.

Arbetet sker direkt mot kundens eget data och administrationssystem, webblösningar eller e-handelsprogram. Vi strävar alltid mot ett långsiktigt samarbete där vi växer och gör bra affärer tillsammans. 

Till företag som inte har lösningar för e-handel, administration eller fraktavtal kan vi erbjuda alla tjänster för att komma igång med affärsverksamhet.

Med ett flexibelt arbetssätt anpassar vi vårt arbete efter kundens verksamhet.

Vad vi hjälper till med:

• Hantering av artiklar, plocka order, in/ut leveranser hanteras på olika sätt beroende på hur våra kunder arbetar.

• Plocksedlar på papper eller streckkoder i datasystem, maila redovisning, skanna listor eller direktinloggning i administrationssystem.

• Producerar streckkoder, label och etiketter.

• Mottagning av gods och inventeringar.

• Lagerhåller webbshoppar.

• Daglig hantering av affärs och ordersystem.

• Leveranser enligt kundens önskemål.

• Fraktkostnad via kundens egna fraktavtal eller frakter via våra fraktavtal.

• Ta emot, tömma och lagerhålla containergods.

• Speditör och transportsamordnare där vi hanterar sjö, flyg och landtransporter Ex. gods från Kina till Sverige.

• Tillhandahåller packmaterial, well, fyllnadsemballage mm.

• Vi hanterar alla typer av produkter och artiklar.

• Alltid fasta priser på alla tjänster och uppdrag.

• Som kund hyr ni lagerutrymme månadsvis och betalar endast för ytan/platsen ni hyr.

• Georgsson Mail debiterar lagerkostnad per pallplats eller löpmeter hyllsystem enligt fast överenskommet pris.

• Fast överenskommen prissättning för orderhantering och timkostnad.

• Faktura månadsvis i efterskott. Fakturan specas så kund ser kostnader på specifikt utfört arbete.
Kontakta oss så hjälper vi dig också.

Contact Us

Share by: